من ...

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت من ...


سپاهان درب
عکس: حجاب عجیب بازیگر «شهرزاد» در اکران مردمی!
آمریکا: از تهدیدهای کره شمالی ترسی نداریم
سپیده توفیق مجری شبکه جم در قم! +عکس

۲۷۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است .هر مخاطب «تابناک» می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را به آدرس های زیر ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد. آدرس ایمیل: negaheshoma@tabnak.ir و یا آدرس تلگرام: www_tabnak_ir@

نخست‎وزیر عراق «شکست‎خوردگان» و همه کسانی که از پیروزی در موصل عصبانی هستند را «فتنه‎انگیز» خوانده و آنها را به «کاسبان جنگ» تشبیه کرد.

مشاور امنیتی آنگ سان سوچی، رهبر میانمار اعلام کرد، تحقیق هیئت سازمان ملل درباره اتهامات تجاوز، شکنجه و کشتار "مسلمانان روهینجا" تنها مشکلات را در ایالت راخین واقع در غرب این کشور، وخیم‌تر می‌کند!

قطعه قلعه ساخته شده با برف، از قطعات الکساندر ریباک، موزیسن و خواننده مطرح. موزیک ویدیوی انیمیشنی این قطعه که با تکنیک استاپ موشن استفاده شده را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید.

بودجه بندی یا تنظیم بودجه یک علم بسیار پیچیده در اقتصاد است که تسلط بر آن نیاز به سال‌ها مطالعه و کسب تجربه دارد. در این ویدیو با مفهوم بودجه بندی و اصول کلی‌اش آشنا می‌شوید.

ثبت تصاویر با فریم بالا با کیفیت 4K همچنان امکان ارزان قیمتی محسوب نمی‌شود و ثبت تصاویر «اسلوموشن / Slow Motion» و «اولترا اسلوموشن / Ultra Slow Motion» با کیفیت 4K همچنان نیازمند دوربین‌هایی چون ARRI ،RED و... است. در این ویدیو تصاویری با کیفیت 4K از فری رانینگ و دوچرخه سواری BMX تماشا می‌کنید.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی امین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

ارتش سوریه مراکز مهمی را در جنوب غرب شهر راهبردی السخنه در حومه شرقی حمص تحت کنترل خود درآورد.

انیمیشن کوتاه «نیمه ابری / Partly Cloudy» به کارگردانی پیتر سوهن، محصول مشترک شرکت های والت دیزنی و پیکسار روایتگر همکاری ابرها و لک لک‌ها برای ساخت و رساندن هدایایی برای والدین است و فرقی نمی کند که انسان باشند یا حیوان اما در این بین یک لک لک نگون بخت همکار ابری تیره است که ذوق خاص خودش را دارد و با مشکلاتی روبرو می‌شود. این انیمیشن کوتاه را در «تابناک» تماشا می‌کنید.

تا حالا برای شما سوال پیش آمده است که چطور کمربند چرم را می سازند؟ شرکت چرم اوکوس یکی از شرکت ها مطرح چرم سازی دست ساز در انگلستان است با هم در این ویدیو نحوه ساخت کمربند چرم می بینیم.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/